Abu Dhabi hè unu di i posti turistici più populari di l'AUA. A so posizione è e facilità beatifichi l'insignanu à mezu à i siti di vacanza in cima à u publicu. Abu Dhabi hè cunnisciutu per a so impurtanza archeologica in più d'esse a seconda cità più pupulata di l'Emirati Arabi Uniti. A cità si trova in un'isula in forma di T di sandwiched trà u Golfu Persa in a costa occidentale cintrali.

Hè cresciutu di diventà un centru impurtante da u puntu di vista puliticu, industriale, culturale è cummerciale. Oltre à tutti i lochi è siti esotici chì a cità custituisce, u mercatu di cammellu di Al Ain hè un locu pupulare, chì accoglie milioni di folla da u paese.

Allora chì hè speciale stu locu? Ebbè, se mai vulete acquistà un sbattulaghju in a cultura di l'Arabu, u Mercatu di Camel d'Alin hè u scalu perfettu. U marcatore prende a cultura esotica di l'Arabu, chì si trova immersa in u so aria assai. Cumu u nomu suggerisce, u locu hè cumpresu da cammelli arabi, da i giovani à quelli chì si creceranu in cammelli di e vitture eminenti. I cammelli occupanu un postu impurtante in u core di u patrimoniu di Emirate. E sta situazione mostra a stessa.

U mercatu si trova à 15km da u centru d'Al Ain, chì hè faciule da trasmette. U postu hè una forte differenza in paragone à a cità di peluche. Un pò esse tistimone attività di cummerciale realizate in tuttu u ghjornu di u mondu, affinchendu una voglia di u pastore di u desertu di u meandru.

Dunque, venite quì per ottene u piacè di piacè di visione di cammelli, participendu à e razze di burla è ancu di cliccà abbundanza di ritratti cù l'animali esoticu. È ùn vi scurdate di fighjà i lucali chì arrivanu in a cugliera resplendent ladata accumpagnata da i so capri è pecuri tutti messi per qualchì affare.

Comments

Lascia un Audiolibro