Wahat Al Karama

U punto di attrazioni di Wahat Al Karama hà guadagnatu u so nome in onore di i soldati chì hannu sacrificatu a so vita in u serviziu di u paese. U nomu di u locu traduce letteralmente in l'Oasi di Dignità chì significheghja pienu u rispettu è a grandezza di u valoru presentatu da i soldati per u paese. Sta situazione significa significativamente u tributu à i martiri è hè ospitu in un memoriale di guerra per i soldati martirizzati di i EAU insieme cù i Emirati chì sò combattuti per difensu l'orgogliu di u paese.

Oltre à stu Wahat Al Karama hè ancu significativamente u locu duve HH Sheikh Khalifa bin Zayed Ali avia previsto a so visione di immortalà u spot in i ricordi di l'eroi, tenendu vive u so spiritu di valoru.

U monumentu hè custruitu in una distinta di zona larga di 46,000 sqm chì si trova trà a Moschea Sceic Zayed è a Sede Generale di l'Armata EAU. A so architettura hè splendidamente costruita aduprendu e so copre di alluminii masori 31 adatti un à l'altru. Questo significa a solidarietà, l'unità è u supportu chì l'eroi prughjettatu cunnessu cun le parti di u publicu, ci antevanu dirigenze è militari, e donne chì praticavanu per pruteggerli.

Un altru situ in a stessa regione cumune di u Memorial, u Pavilion of Honor è un Memorial Plaza. Unu pò essa testimoniu di u pattu di Alleganza di e Forze Armate UAE inciso è emblematizzato. L'emblema di Pavilion of Honor consiste in un tetto massiccia chì si arricchisce di 8 lastre, di i quali, sette rapprisanu gli emirates di EAU è 8 soprapinavanu i eroi caduti di a nazione.

U novu di sta situazione, u Pavilion accumpagna dinò di duie passi da u Coran iscrizziuti cù u primu versu in u cantu dirittu di l'entrata è secondu adornendu u muru sopra u pannellu ind'è u nome di i soldati posti sopra a struttura di vetro in l'entrata.

Comments

Lascia un Audiolibro